Polityka Jakości
Najważniejszym kryterium oceny naszej działalności jest zadowolenie naszych klientów. Zapewniamy naszym klientom rzetelność i profesjonalizm w zakresie świadczonych usług budowlano-montażowych i wytwarzanych wyrobów budowlanych poprzez ciągły proces doskonalenia w obszarach jakości, elastyczności, szybkości realizacji oraz optymalizacji kosztów.
Szczególne znaczenia w naszej działalności ma:
- poznawanie, kreowanie i zaspokajanie potrzeb i oczekiwań klientów na wszystkich etapach współpracy,
- uzyskiwanie całkowitej zgodności jakości świadczonych usług z wymaganiami klientów,
- nieustanne podnoszenie jakości świadczonych usług i wytwarzanych wyrobów,
- realizowanie skutecznej i efektywnej polityki rozwoju firmy w płaszczyźnie organizacyjnej i technologicznej,
- doskonalenie potencjału ludzkiego.
Polityka jakości stanowi podstawę dla utrzymania i rozwoju systemu zarządzania jakością oraz stawiania i realizacji celów. Założenia polityki jakości są znane i respektowane przez wszystkich pracowników przedsiębiorstwa.
Zarząd KPBP „Przemysłówka" Sp. z o.o. zapewnia, że świadczone przez nas usługi spełniają wymagania, potrzeby i oczekiwania klientów.