Ta witryna używa plików cookie. Wiecej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźc tutaj oraz na naszej stronie internetowej w zakladce Kontakt (Polityka Prywatnosci i Pliki Cookie).

Polityka Jakości


Najważniejszym kryterium oceny naszej działalności jest zadowolenie naszych klientów. Zapewniamy naszym klientom rzetelność i profesjonalizm w zakresie świadczonych usług budowlano-montażowych i wytwarzanych wyrobów budowlanych poprzez ciągły proces doskonalenia w obszarach jakości, elastyczności, szybkości realizacji oraz optymalizacji kosztów.



Szczególne znaczenia w naszej działalności ma:

  • poznawanie, kreowanie i zaspokajanie potrzeb i oczekiwań klientów na wszystkich etapach współpracy,
  • uzyskiwanie całkowitej zgodności jakości świadczonych usług z wymaganiami klientów,
  • nieustanne podnoszenie jakości świadczonych usług i wytwarzanych wyrobów,
  • realizowanie skutecznej i efektywnej polityki rozwoju firmy w płaszczyźnie organizacyjnej i technologicznej,
  • doskonalenie potencjału ludzkiego.



Polityka jakości stanowi podstawę dla utrzymania i rozwoju systemu zarządzania jakością oraz stawiania i realizacji celów. Założenia polityki jakości są znane i respektowane przez wszystkich pracowników przedsiębiorstwa.

Zarząd KPBP „Przemysłówka" Sp. z o.o. zapewnia, że świadczone przez nas usługi spełniają wymagania, potrzeby i oczekiwania klientów.